--> מזל עקרב | BliGil - רכילות

מזל עקרב

תחזית שבועית למזל עקרב מאת ירון ליבנה טווח חיזוי: 12-19.9 + מגמות ל2019 דברים נושאים ואנשים מן העבר יכולים כעת לחזור ולהופיע בחייכם...

תחזית שבועית למזל עקרב מאת ירון ליבנה

טווח חיזוי: 12-19.9 + מגמות ל2019
דברים נושאים ואנשים מן העבר יכולים כעת לחזור ולהופיע בחייכם. המיקוד סביב נושא המשפחה בית ומגורים מורגש כעת יותר . אלו ימים טובים לפגישות עם חברים כמו גם לאירועים קבוצתיים . נראה שאתם מושכים אילכם יותר תשומת לב חברתית וגם רומנטית . המחשבות על להתנתק מאדם או גורם כל שהו מתחזקות .
יופיטר בקשת ב2019 ישפר כלכלית וכספית ויגביר אפשרויות לקניות ורכישות . אורנוס בשור ייצור הפתעות וניתוקים לעקרבים שנולדו בשלישון הראשון של המזל ובעצם ישחרר מן העבר ויכוון למגמות עתידיות בצורה של הפתעות ואקראיות שיובילו את הנסיבות . שינויים סביב מגורים היריונות ולידות על הפרק . מיקומו של פלוטו שליטכם הכוכבי בשלישון האחרון של גדי יגביר מגמות שינוי בחיים בגלל הקשרו של שלישון זה למרקורי שגם מתקשר לתנועה מידע למידה ותקשורת.
המודעות הפסיכולוגית לגבי עצמכם והמקורבים גוברת בימים אלה וישנה בצורה כלשהי אפשרות של התחדשות סביב אדם או נושא כלשהם . המיקוד והמחשבה סביב הנושא הכלכלי כספי תקציבי גובר כנראה בגלל רצון ותכניות לקניות ורכישות . מכיוון אחר עדיין תתכן התנתקות מגורם מסוים . מרס בבתולה מייצר רגישות סביב ילדים וצעירים במשפחה שיותר סוחטים ומנדנדים בסוג של כפיתיות בהתנהגותם.
.יופיטר בקשת ירחיב ב2019 בגלל מיקומו בבית ה-11 מעגלים חברתיים ויאפשר נסיעות פתאומיות לחו"ל . אורנוס בשור יביא ניתוקים ופרדות מאנשים או נושאים וגורמים שלא ניתן להמשיך איתם יותר .לדליים שנולדו בשלישון הראשון של המזל מה שיביא מגמה יותר אישית ועצמאית לעתיד . סאטורן ממשיך בגדי ומקשה ביחסים עם מבוגרים ( שאולי לא בקו הבריאות וזקוקים ליותר טיפול ) ומכביד במגעים עם גורמי סמכות ובוסים בעבודה .
לידיעה: ניתן להתחבר עימי בפייסבוק (yaron livne) ובכך להיות מעודכנים בזמניי השידורים ברדיו ובטלבזיה וגם במופעים.
הספר האחרון שלי אינטרמצו אסטרולוגי (הוצ אסטרולוג\ידיעות) ישנו בסטימצקי וצומת ספרים.
מאמרי עומק ניתן לקרוא בבלוג:yaronlivne.wordpress.com ( כולל המאמר על עקרב )
ניתן להגיע אליי לניתוח וחיזוי של מפה אסטרולוגית אישית וישנה גם אפשרות לקיים שיחות טלפון במימד . -098948473 .

תגובות

שם

הורוסקופ שבועי,12,ככה הם ניראים היום,16,recent,1,
rtl
item
BliGil - רכילות: מזל עקרב
מזל עקרב
https://www.yaronlivne.co.il/sites/default/files/scorpio.png
BliGil - רכילות
http://pitput.bligil.co.il/2019/07/blog-post_8.html
http://pitput.bligil.co.il/
http://pitput.bligil.co.il/
http://pitput.bligil.co.il/2019/07/blog-post_8.html
true
1831853571428501852
UTF-8
טוען את כל הרשומות לא נמצאו רשומות כל הכתבות קרא עוד השב בטל תגובה מחק By Home עמודים רשומות כל הכתבות מומלץ עבורך! תגיות ארכיון חיפוש כל הרשומות לא נמצאו נתונים התואמים לנתונים שהזנת חזרה לעמוד הבית ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת יום א יום ב יום ג יום ד יום ה יום ו שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינו פבר מרץ אפר מאי יונ יול אוג ספט אוק נוב דצמ עכשיו לפני דקה לפני $$1$$ דקות לפני שעה לפני $$1$$ שעות Yesterday לפני $$1$$ ימים לפני $$1$$ שבועות יותר מ-5 שבועות עוקבים עקוב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy