--> מזל תאומים | BliGil - רכילות

מזל תאומים

תחזית שבועית למזל תאומים מאת ירון ליבנה טווח חיזויי : 12-19.9 + מגמות ל2019 מרקורי בשלישון ונוס בבתולה ממקד יותר סביב זוגיות יחסי...

תחזית שבועית למזל תאומים מאת ירון ליבנה


טווח חיזויי : 12-19.9 + מגמות ל2019
מרקורי בשלישון ונוס בבתולה ממקד יותר סביב זוגיות יחסים ואסתטיקה ולכן חשוב שתהיו יצוגים ותקפידו על לבוש והופעה . העומס ולחץ זמנים מקצועי מורגש מצד אחד ומצד שני המיקוד סביב נושאי משפחה בית ומגורים קיים. יתכנו עיכובים ואילוצים. מרס בבתולה ממקד גם סביב צעירים וילדים בבית שתובעים כנראה יותר תשומת לב .
2019 תגביר חיזורים ורומנטיקה ובכלל מיקוד בזוגיות לפנויים\ות . זה קורה בגלל מסעו של יופיטר בבית ה-7 קוטבי של המפה. אורנוס בשור מביא לשינוי פסיכולוגי והסתכלות אולי יותר במימד הרוחני מיסטי על הנסיבות והדברים . נסיגה של מרקורי תתרחש בדגים במרץ ותשפיע בעיקר על הבית והמשפחה מבחינת אי הבנות שיבושים ותקלות .נסיגה נוספת תהיה ביולי באריה ותשבש מידע ותקשורת.
תאומים שנולדו מה3-7.6 חשים את זוית 90 המעלות של נפטון מדגים לשמש במפה האישית שלהם. זוית זו מבלבלת מסבכת ומייצרת אי בהירות קורבניות ואשליות כמו גם אי יכולת להתנתק מדברים או גורמים מסוימים. נפטון מתקשר למסיכות מנגנוני הכחשה וריבוי פנים וזהויות שיכול כעת לבוא לביטוי. הוא מחליש את החיוניות ומייצר הרגשה פיזית נפשית לא ברורה כמו גם צורך להקריב להזדהות לאמץ ולטפל יותר. זוית זו מגבירה יצירתיות רוחניות ומוסיקה.
המודעות הפסיכולוגית לגבי עצמכם והמקורבים גוברת בימים אלה וישנה בצורה כלשהי אפשרות של התחדשות סביב אדם או נושא כלשהם . המיקוד והמחשבה סביב הנושא הכלכלי כספי תקציבי גובר כנראה בגלל רצון ותכניות לקניות ורכישות . מכיוון אחר עדיין תתכן התנתקות מגורם מסוים . מרס בבתולה מייצר רגישות סביב ילדים וצעירים במשפחה שיותר סוחטים ומנדנדים בסוג של כפיתיות בהתנהגותם.
.יופיטר בקשת ירחיב ב2019 בגלל מיקומו בבית ה-11 מעגלים חברתיים ויאפשר נסיעות פתאומיות לחו"ל . אורנוס בשור יביא ניתוקים ופרדות מאנשים או נושאים וגורמים שלא ניתן להמשיך איתם יותר .לדליים שנולדו בשלישון הראשון של המזל מה שיביא מגמה יותר אישית ועצמאית לעתיד . סאטורן ממשיך בגדי ומקשה ביחסים עם מבוגרים ( שאולי לא בקו הבריאות וזקוקים ליותר טיפול ) ומכביד במגעים עם גורמי סמכות ובוסים בעבודה .


לידיעה: ניתן להתחבר עימי בפייסבוק (yaron livne) ובכך להיות מעודכנים בזמניי השידורים( רדיו וטלבזיה) ובמופעים
מאמרי עומק ניתן לקרוא בבלוג: yaronlivne.wordpress.com
הספר האחרון שלי -אינטרמצו אסטרולוגי ניתן להשגה בסטימצקי וצומת ספרים.
ניתן להגיע אליי לניתוח וחיזוי של מפה אסטרולוגית אישית בחדר העבודה . כמו כן קיימת אפשרות לקיים שיחות טלפון במימד . לתאום-098948473

תגובות

שם

הורוסקופ שבועי,12,ככה הם ניראים היום,16,recent,1,
rtl
item
BliGil - רכילות: מזל תאומים
מזל תאומים
https://www.yaronlivne.co.il/sites/default/files/gemini.png
BliGil - רכילות
http://pitput.bligil.co.il/2019/07/blog-post_98.html
http://pitput.bligil.co.il/
http://pitput.bligil.co.il/
http://pitput.bligil.co.il/2019/07/blog-post_98.html
true
1831853571428501852
UTF-8
טוען את כל הרשומות לא נמצאו רשומות כל הכתבות קרא עוד השב בטל תגובה מחק By Home עמודים רשומות כל הכתבות מומלץ עבורך! תגיות ארכיון חיפוש כל הרשומות לא נמצאו נתונים התואמים לנתונים שהזנת חזרה לעמוד הבית ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת יום א יום ב יום ג יום ד יום ה יום ו שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינו פבר מרץ אפר מאי יונ יול אוג ספט אוק נוב דצמ עכשיו לפני דקה לפני $$1$$ דקות לפני שעה לפני $$1$$ שעות Yesterday לפני $$1$$ ימים לפני $$1$$ שבועות יותר מ-5 שבועות עוקבים עקוב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy